Smaragd látvány

Smaragdzöldben is földöntúli látvány az MSO-féle Senna

Fehérarany Gyémánt Smaragd Gyűrű

Smaragd gyűjtés Habachtalban Smaragd gyűjtés Habachtalban ban jött az ötlet, hogy jólenne elmenni Habachtalba smaragdot gyűjteni. Elkezdtem körbekérdezni smaragd látvány ismerősőket, kik jönnének el egy néhány napos gyűjtőútra. Mivel a sok utazás miatt, a néhány nap valójában öt napot jelent csak, nagyon kevesen tudtak elszabadulni a munkahelyükről. Azért hárman mégis csak ráértünk augusztus elején. Azért augusztus mert eddigre reméltük, hogy a hó leolvad a lelőhelyről. A netről mindenféle infókat probáltunk gyűjteni.

A smaragdos fotókon látszott, hogy legalább 3 féle kőzetben van smaragd. Mosva viszont csak igen aprókat találnak.

smaragd látvány

A felszerelés összerakásánál a kőzettörésre is nagy hangsúlyt fektettünk. A mosást is ki akartuk próbálni, ezért rostát is vittünk kicsi és nagy lyukút.

1 Smaragd Buddha és 1000 kínai turista - Temple of the Emerald Buddha (Wat Phra Kaew)

Beszereztünk sok irodalmat, térképet. Majd elindultunk.

1. Látássérült személyek tevékenységei
  2. A Mclaren komoly optikai átalakításokat végzett legújabb modelljén, a sci-fi-be illő eredmény mellett pedig nem lehet szó nélkül elmenni.

Az autóút nagy részét éjjel tettük meg. Reggel az autópálya mellett egy különös beszéd látássérülés miatt épült házat vettünk észre. Ezt láttuk: Egyből eszembejutott egy ingatlan hirdetés: közel az autópályához, mégis csendes környezetben, szép kilátással, ház eladó. Csak a téli közlekedés lehet nehézkes.

smaragd látvány

Az autópálya másik oldalán is volt mit nézni. Ott egy vár "állott", félig felújítás alatt. Különös látvány volt ahogy a vár melletti hegyen felszállt a hajnali köd.

Útközben még egy-két fotót készítettünk a hegyekről, amik mellett elrobogtunk. Ez már Habachtal település közelében készült. Úgy indultunk, hogy a reggeli első smaragdbuszt elérjük. Erre a buszra napokkal elötte le kell foglalni a helyet. Egy órával az indulás elött már Habachalban voltunk a parkolóban. A falu körforgalmához érve, két méter körüli zöld üvegből készült smaragd kristály jelzi, hogy jó helyen járunk. A turisták részére kialakított parkoló a völgy bejáratánál smaragd látvány fizetőparkoló, de nem túl magas a parkolási díj.

Míg vártuk a buszt, nézegettük a kiirásokat.

tó louise, kenu, Kanada, tó, hegyek, tájkép, Alberta, színpadi, panoráma, Látvány, smaragd

Az első ijesztő kiirás: Az ásványokat, kristályokat hagyd a helyükön, ne szedd össze. Ezután kicsit elbizonytalanodtunk, és a szerszámokat álcáztuk. Gyengébbeknek egy kristály felé nyúló kéz pirossal áthúzva.

smaragd látvány

Persze nem zöld a kristály, tehát smaragdra valószínűleg nem vonatkozik. A busz is lassan megérkezett. Egy mikrobusz volt, aminek a csomagtartójának több mint a felét a mi felszerelésünk töltötte ki. Aggódva néztük, hogy fog smaragd látvány többi ember beférni, de végül mindenkinek jutott hely.

A busz körübelül km-es utat tesz smaragd látvány hegynek felfele a völgyben.

Zöld smaragd az Atlanti-óceán közepén

Nagyon szép úton halad, gyalogosan is szép lehet. Jól kialakított turistaút vezet felfelé, pihenő és mormotaleső helyekkel.

Kertrendezés, DIY emelt ágyás

Csak kevesebb cuccal érdemes nekivágni. A busz ablakából löttünk pár fotót de leginkább csak lestük a hegyek méreteit. Sok helyen vízesések voltak az út mentén. Majd megérkeztünk az AlpenRose turistaházhoz.